Du har kommit till denna jorden för att leva med din sanning och kärlek...

fredag 11 mars 2011

Fredag morgon...

Vaknade av att regnet smattrade mot taket.
Sitter återigen i min röda fåtölj och försöker vakna till liv...
Jag är född fruktansvärt morgontrött...
Och den åkomman har tyvärr alla mina barn ärvt av mig...
Så det är en kamp att få upp alla här på morgonen!


Saknar solen som sakta brukar stiga upp under tiden jag sitter här med mitt morgonkaffe...
Men visst regnet gör ju att snön smälter bort snabbare...
Och efter regn kommer sol!


Snart har halva mars passerat!
Vart tar tiden vägen?
Det känns som om tiden rusar fram i expressfart just nu...
Märkligt fenomen...
Hösten och vintern seeeeeeegar ju sig fram och det känns som att det aldrig skall bli vår.
Och så fort det blir ljusare ute så börjar tiden rusa iväg.


Nu är det dags att väcka prinsen och prinsessan.
Kramas,gosa och lyssna på vad dom har drömt om  inatt.


Dom önskade redan igår kväll vad dom vill ha till frukost idag.
Och deras önskan är SMOOTHIE av naturell youghurt,banan,hallon,kanel,linfröolja och pytte lite proteinpulver med vaniljsmak.
Dom ÄLSKAR verkligen det så jag mixar till det med glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar